پیوند ها
ادبيات نظري و ادبيات پيشينه پژوهش
مشاوره، روانشناسي، مديريت، حسابداري و ... درباره رضایت شغلی و ابعاد آن
پيشينه داخلي و خارجي:
دارد
منابع فارسي:
دارد
منابع لاتين:
دارد
نوع فايل:
Word قابل ويرايش
تعداد صفحه:
26 صفحه
مقدمه:
از سه دهه قبل تا كنون مطالعه تاثير فناوري اطلاعات و خدمات اطلاعرساني بر عملكرد و بهرهوري سازمانها مورد توجه مديران، مشاوران و محققين كشورهاي پيشرفته بوده است. بسياري از تحقيقات اوليه نتوانستند وجود رابطه معنيدار مطمئني را بين اين فعاليتها و بهرهوري اثبات نمايند و در نتيجه پارادوكس بهرهوري اطلاعات و خدمات اطلاعرساني مطرح شد و تلاشهاي فراواني براي يافتن علل و راه حل آن صورت گرفت. اين تلاشها كه به طور عمده به اصلاح داده هاي مورد استفاده و بكارگيري روشهاي مناسب ارزيابي معطوف بود ، منجر به پيدايش رويكردهاي جديد تحقيقاتي شد تا محققين از گرفتار شدن در دام پارادوكس بهرهوري در امان مانده و مديران نيز به راهكارهاي عملي درباره نحوه سرمايهگذاري بر اطلاعات و فناوري اطلاعات براي به حداكثر رساندن بهرهوري دست يابند. روش دورکاری به عنوان یکی از مهمترین روشهای بهره مندی از فناوری اطلاعات مورد توجه قرار گرفته است.[برين جولفسون، 1996]
مبلغ قابل پرداخت 22,100 تومان