پیوند ها
ادبيات نظري و ادبيات پيشينه پژوهش
مشاوره و روانشناسي درباره انگیزش پیشرفت تحصیلي
پيشينه داخلي و خارجي:
دارد
منابع فارسي:
دارد
منابع لاتين:
دارد
نوع فايل:
Word قابل ويرايش
تعداد صفحه:
34 صفحه
سازه ي انگيزش پيشرفت تحصيلي در مدرسه به رفتارهايي كه به يادگيري پيشرفت مربوط است ، اطلاق مي شود (هوسن ، 1994)
رويكردهاي زيادي براي تعريف انگيزش پيشرفت تحصيلي وجود دارد ، بعضي از رويكردها به انگيزش هاي مربوط به موفقيت به طور عام مي¬پردازند . يكي از آن¬ها ، رويكرد هدف¬هاست. رويكرد هدف¬ها براساس انگيزش هاي سازگارانه و ناسازگارانه پديد آمده است (ايمز،1994).
تحقيقات در اين زمينه اين رويكرد نشان داده است ، كودكاني كه توانايي هاي يكساني دارند ، در برابر مشكلات آموزشي و يادگيري ، پاسخ¬هاي متفاوتي مي¬دهند ، بعضي از افراد با وجود توانايي¬هاي سطح بالا با اين دشواري¬ها به گونه¬ي مواجه مي¬شوند كه به نظر مي¬رسد توانايي اندكي دارند
مبلغ قابل پرداخت 22,700 تومان