سلام. این سایت انجام کلیه اموردانشجویی. پایان نامه، پروپزوال، مقاله، فصل4 پایان نامه(spss , دیگر نرم افزارها) و ... تمامی رشته ها در همه مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد انجام میدهد. ترجمه مقاله با قیمت مناسب و با تایپ. تبدیل pdf به word فارسی به صورت تضمینی. شما می تونید هر سوالی داشتید با تلفن 09119734277 تماس داشته باشید.ممنونم

cms


cms

پایان نامه cms

صفحه 61

WORD قابل ویرایش


 

 

خلاصه پايان نامه:

در اين پروژه تحقيقاتي ابتدا با نگاهي گذرا و مختصر سيستم هاي مديريت محتوي معرفي شده است سپس بر روي يك نمونه cms به نام postnuke تمركز كرده و معرفي و تجزيه و تحليل آن آمده است.

ابتدا سعي شده كه مراحل نصب را به صورت گام به گام و بصري ذكر گردد.

همچنين تعدادي از ماژول ها و theme هاي آن معرفي شده كه در بخش مستندات نمونه اي از كدهاي برنامه نويسي ماژول هم آورده شده است ضمنا براي آشنايي بيشتر نكاتي راجع به توسعه ماژول و نحوه ماژول نويسي هم آمده است.


مقدمه:

امروزه پيشرفت تكنولوژي روند رو به رشدي را به سرعت طي مي‌كند و در اين ميان كامپيوتر و IT نقش اساسي را بر عهده دارند و دنياي بزرگ ما را به دهكده كوچك جهاني تبديل كرده اند.

اينترنت، فضاي سايبر و سايت هاي وب همگي مسئول ارتباط ما با اين دهكده جهاني اند، از طرفي كاربران براي انجام امور مختلف خود هميشه فاكتورهاي خاصي را در نظر دارند از اين رو دانشمندان IT همواره سعي كرده اند با خلق مفاهيم و تكنولوژي هاي جديد همه فاكتورهاي اساسي كاربران ازجمله كارايي، سرعت، دقت، امنيت، آساني و زيبايي و ... را تا حد مطلوب مورد توجه قرار دهند.

سيستم هاي مديريت محتوي يا cms يكي از اين دستاوردها است كه دراين مجال اندك سعي شده است تا حدودي به آن پرداخته شود و به عنوان نمونه روي سيستم مديريت محتوي خاصي به نام postnuke تمركز شده است.

 

 

 

 

 

 

 

فصل اول

سيستم هاي مديريت محتوي (cms)

 

 

فصل اول

سيستم مديريت محتوا (CMS) چيست؟

دنياي امروز دنياي اطلاع رساني است. در صحنه رقابت تنگاتنگي كه امروزه بين شركتها و موسسات وجود دارد، يكي از اصول اوليه براي بقا و پيشرفت اطلاع رساني صحيح و لحظه به لحظه است. واضح است كه اولين وسيله ارتباطي و اطلاعاتي در عصر حاضر شبكه جهاني اينترنت مي‌باشد. تقريبا هيچ شركت يا موسسه اي را در دنيا نمي‌توانيد پيدا كنيد كه در زمينه كاري خود موفق باشد بدون اينكه از طريق وب سايت اينترنتي خود را به ديگران معرفي كرده باشد. با توجه به اهميت بالايي كه پايگاه هاي اينترنتي در دنياي تجارت دارند،‌معمولا مديران ارشد شركتها تمايل دارند خود شخصا بر محتويات آن نظارت داشته باشند اين در حالي است كه آنان معمولا فاقد دانش فني در مورد نحوه طراحي و توليد و ايجاد تفكرات در يك سايت اينترنتي هستند. در اين موارد سيستم مديريت محتوا مي‌تواند بهترين راه حل باشد. سيستم مديريت محتوا CMS چيست؟ اين سيستم ها كه امروزه در وب به نام CMS شناخته مي‌شوند مخفف Content Management System مي‌باشند كه يك برنامه نرم افزاري روي سرور هستند و به مدير سايت اجازه مي‌دهند تا بدون نياز به طراحي دوباره سايت محتواي سايت را تغيير دهد. سيستم مديريت محتواي سايت اين امكان را به شما مي‌دهد خودتان سايت خود را توليد كرده و آن را به طور كامل مديريت نماييد و براي اين امر نياز به دانش تخصصي در اين زمينه نداريد. با استفاده از اين نرم افزار بسيار ساده تر از آنچه تصور كنيد مي‌توانيد بخشهاي مختلف سايت خود را مديريت كنيد بخشهاي جديد ايجاد كرده و به سايت خود اضافه كنيد و يا محتويات آنها را تغيير دهيد. براي اين منظور حتي لازم نيست اطلاعات را مجددا بر روي وب سرور خود بارگذاري كنيد. كليه اين تغييرات بلافاصله پس از آنكه دستور تغيير وارد مي‌شود اعمال مي‌شوند همه چيز بسيار ساده تر از آنچه شما تصور مي‌كنيد انجام خواهد شد. چرا شما يك CMS لازم داريد؟ اگر سايت شما هر چند وقت يكبار به روز مي‌شود مي‌توانيد بجاي اينكه هر بار به يك شركت طراحي وب مراجعه كنيد خودتان با استفاده از برنامه هاي مديريت محتوا تغييراتتان را روي سايت اعمال كنيد.


مبلغ قابل پرداخت 22,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 433

گرگان - میدان شهرداری

انجام کلیه اموردانشجویی.پایان نامه،پروپزوال،مقاله،فصل4 پایان نامه

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما