سلام. این سایت انجام کلیه اموردانشجویی. پایان نامه، پروپزوال، مقاله، فصل4 پایان نامه(spss , دیگر نرم افزارها) و ... تمامی رشته ها در همه مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد انجام میدهد. ترجمه مقاله با قیمت مناسب و با تایپ. تبدیل pdf به word فارسی به صورت تضمینی. شما می تونید هر سوالی داشتید با تلفن 09119734277 تماس داشته باشید.ممنونم

بانك لپ تاپ با همراه دایکومنت.ASP.NET


بانك لپ تاپ با  همراه دایکومنت.ASP.NET

پایان نامه بانك لپ تاپ با همراه دایکومنت.ASP.NET

صفحه 63

WORD قابل ویرایش


فهرست صفحه

چکیده 1

فصل اول مقدمه 2

مقدمه 3

فصل سوم ASP.NeT 4

Asp.net 5

Microsoft .NET Framework چیست؟ 6

زبان های دات نت 7

موارد مورد نیاز برای نصب 8

شروع کار با Visual Studio.NET 9

کنترل های پر کاربرد ASP.NET 13

خصوصیات پر کاربرد: Textbox 15

خصوصیات پر کاربرد: HyperLink 15

فصل چهارم توضيح پروژه 16

نگاهی بر پروژه 17

دیاگرام کلی پایگاه داده نمودارEr 20

شرح جداول و دیکشنری جدولی پایگاه داده 21

جدول ( خبر ) 22

جدول ( کاربران ) 23

جدول ( نظرات ) 23

جدول ( کمپانی ) 24

جدول ( مدت شارژ ) 24

جدول ( کش ) 25

جدول ( درایو ) 25

جدول ( نمایشگر ) 25

جدول ( سیستم عامل ) 26

جدول ( رم ) 26

شرح و دیکشنری توصیفی پایگاه داده 27

جدول ( خبر ) 29

جدول ( کاربران ) 30

جدول ( نظرات ) 31

جدول ( کمپانی ) 32

جدول ( مدت شارژ ) 33

جدول ( کش ) 34

جدول ( درایو ) 35

جدول ( نمایشگر ) 36

جدول ( سیستم عامل ) 37

جدول ( رم ) 38

ارتباطات جدول ( لپ تاپ ) 39

ارتباط جدول ( کمپانی ) 41

دیاگرام اجرایی برنامه 45

دیاگرام جزئی سطح مدیر برنامه 46

دیاگرام جزئی سطح کاربر برنامه 47

دیاگرام جزئی سطح میهمان برنامه 48

دیاگرام کلی برنامه 49

بخش های مختلف این سیستم 50

بخش محصولات هر طبقه 51

مدیریت اعضاء 52

مدیریت فروش 53

عضویت در سایت 54

جستجو در سایت 55

تایید نهایی سبد خرید 56

صفحه اصلی سایت 57

در باره ما 58

تماس با ما 59

صفحه ورود به بخش مدیریت 60

فصل پنجم نتيجه گيري و منابع 61

نتيجه گيري 62

منابع 63

 

 

چکیده
در اینترنت صفحات وب زیادی وجود دارند که با وارد کردن آدرس (URL) آنها در نرم افزار مرورگر اینترنت می توان متن آنها را مشاهده نمود. ابن صفحات غالباً به استفاده از نرم افزارهای ویرایش صفحات اینترنت (مانند Microsoft FrontPage و ...) ایجاد می شوند. طراح این صفحات آنها را همانگونه که کاربر می بینید طراحی کرده و تغییر در متن آنها و به روز آوری آنها مستلزم تغییر در صفحات طراحی شده است. اما گاهی این محتویات یکسان نیستند، به عبارت دیگر به ازای هر کاربر مطالب جداگانه ای تحویل داده می شود. برای مثال اگر کاربری به صندوق پست الکترونیک خود در yahoo.com وارد شود لیست پیام های مختص خودش را مشاهده خواهد کرد. جهت داشتن وب سایت های پویا باید از زبان های برنامه نویسی وب سمت سرور استفاده نمود. زبان های برنامه نویسی سمت سرور به برنامه نویس این امکان را می دهند تا وب سایتی طراحی کند که قادر به ذخیره اطلاعات در پایگاه داده و بازیابی آنها و تولید صفحات وب باشند.



فصل اول مقدمه
1.مقدمه

مقدمه
امروزه با پیشرفت دانش و تکنولوژی علوم گوناگون هر کدام به نحوی دستخوش تغییرات گوناگونی بوده اند که پیشرفت هر کدام از آنها را به نحو چشم گیری افزایش داده است از این رو وابستگی بین علوم مختلف و تاثیر پذیری آنها از یکدیگر در این پیشرفت تاثیر به سزایی داشته است .
علم کامپیوتر با پیشرفت فوق العاده ای که در این سه دهه پیدا کرده است باعث شده که جایگاه ویژه ای در زندگی روزمره ما پیدا کند امروزه شبکه جهانی اینترنت پایگاه عظیمی برای بدست آوردن دانش روز در مورد علوم مختلف و به محلی برای استفاده از دانش دیگران و به اشتراک گذاشتن دانسته های خود تبدیل شده است .
در این شبکه محدودیت جغرافیایی معنایی ندارد و همه انسان ها در اقسی نقاط جهان با یکدیگر در ارتباط هستند و در حال استفاده ازدانش و تجربیات یکدیگر هستند علاوه بر این اینترنت کارها را بسیار آسان کرده است انجام اموری که قبلا با مراجعه به مکان مورد نظر و با صرف وقت و هزینه انجام می شده است هم اکنون به وسیله اینترنت و به صورت الکترونیکی قابل انجام است کارهایی از قبیل خرید , پرداخت قبوض , واریز کردن و برداشتن پول از حساب و ... تنها نکته کوچکی از قدرت اینترنت و الکترونیکی شدن کارها است اما این سوال همواره مطرح است که در این شبکه عظیم ما چگونه می توانیم به اطلاعات مورد نظر دسترسی پیدا کنیم ؟ موتورهای جستجو بخش اعظمی از نیازهای مارا برآورده می کنند و دراین صورت دیگر به حضور فیزیکی و صرف هزینه وزمان برای به دست آوردن اطلاعات در ضمینه مختلف نیست .
هدف از این پروژه این است که کاربر با ورود و استفاده از این سایت اطلاعات جامعی از لپ تاپ های موجود در بازار بدست آورد و همچنین لپ تاپ های مختلف را با هم مقایسه کند تا با توجه به بودجه خود بهترین لپ تاپ را انتخاب کند. در این صورت دیگر برای بدست آوردن اطلاعات از لپ تاپ های مختلف دیگر نیاز به مراجعه حضوری نیست.


مبلغ قابل پرداخت 31,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 321

گرگان - میدان شهرداری

انجام کلیه اموردانشجویی.پایان نامه،پروپزوال،مقاله،فصل4 پایان نامه

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما