سلام. این سایت انجام کلیه اموردانشجویی. پایان نامه، پروپزوال، مقاله، فصل4 پایان نامه(spss , دیگر نرم افزارها) و ... تمامی رشته ها در همه مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد انجام میدهد. ترجمه مقاله با قیمت مناسب و با تایپ. تبدیل pdf به word فارسی به صورت تضمینی. شما می تونید هر سوالی داشتید با تلفن 09119734277 تماس داشته باشید.ممنونم

مديريـت عملكرد


مديريـت عملكرد

ادبيات نظري و ادبيات پيشينه پژوهش

مشاوره، روانشناسي، مديريت، حسابداري و ... درباره مديريـت عملكرد

پيشينه داخلي و خارجي:
دارد
منابع فارسي:
دارد
منابع لاتين:
دارد
نوع فايل:
Word قابل ويرايش
تعداد صفحه:
15 صفحه


مديريـت عملكرد

چكيده
در محيطهاي كاملاً رقابتي امروزي، سازمانهايي مي توانند به فعاليت خود ادامه دهند و دراين محيط باقي بمانند كه به نحو بهتري از منابع خود بهره برداري نموده و بهره وري خود را افزايش دهند. يكي از منابع مهم سازماني نيروی انساني مي‌باشد. به منظور بهره گيري هر چه بهتر از اين عامل مي‌بايست آموزشهاي لازم تدوين، هماهنگي و همدلي لازم در بين كاركنان ايجاد و اهداف آنها را با اهداف سازمان همسو نمود . هر برنامه مديريت عملكرد بر ميزان قابليت آن در اندازه گيري عملكرد بستگي دارد. نظامهاي سنتي ارزيابي عملكرد فاقد كارايي لازم در ارتقاء بهره وري نيروي كار مي‌باشند لذا نياز به چرخش از اين نوع نظامها به نظامهاي نوين مديريت عملكرد به نحو چشمگیری محسوس است .
مديريت عملكرد با ايجاد محيطي مشاركتي و ابلاغ اهداف سازمان به كاركنان و راههاي دستيابي به آنها و همچنين برقراري جلسات مستمرارزيابي و هدايت كاركنان و نيز سيستمهاي پرداخت بر مبناي عملكرد، باعث ايجاد همسويي اهداف كاركنان و سازمان مي‌گردد و بهره وري نيروي كار را بالا مي‌برد .
مديريت عملكرد مي‌بايست ازميزان ديوان سالاري خود كاسته و به فرايند پيوسته و مستمري تبديل گردد كه بيشتر به آينده تكيه دارد . اصطلاحات اين رويكرد عبارتند از گفت و گو، درك مشترك وتعهد متقابل .
مسئوليت مديريت عملكرد مي‌بايست از سرپرستان و ناظرها به كاركنان انتقال يابد .
مديريت عملكرد مي‌بايست به جاي تأكيد براهداف كوتاه مدت به هدفهاي بلند مدت كه لازمه رشد و ايجاد تحول مي‌باشد تمركز نماید. بايد همواره برنامه ريزي، نظارت، تعليم، هدايت و ارزشيابي كاكنان مورد توجه قرار گيرد .
مديريت عملكرد بايد ازابزار كنترل به ابزار هدايت كاكنان تبديل شود و تأكيد آن بر جنبه‌هاي مثبت عملكرد افراد باشد نه جنبه‌هاي منفي عملكرد آنها .
ديدگاه منفي تنبيهي ارزيابي‌هاي سالانه بايد به ديدگاه مثبت و ارزيابي‌هاي مداوم و مستر تغييريابد .

كليد واژه‌ها
1-ساختارهاي سنتي ارزيابي عملكرد
2-ساختارهاي نوين ارزيابي عملكرد
3-مديريت عملكرد
4-تعهد سازماني
5-تعهد دو سويه
6-توانمند سازي كاركنان
7-فرايند تكاملي و انقلابي
8-منبع فايده و منبع هزينه
9-برنامه ريزي عملكرد
10-هدايت كاركنان
11-ارتباطات مؤثر

مقدمه
در جهان بسيار پيچيده امروزكه بارشد سريغ فن آوريهاي جديد، سازمانها دائماً با محيطهاي متغيير و چالشهاي گوناگون درون و برون سازماني روبرو هستند، ضرورت تغيير در ساختارهاي سنتي به نحو گسترده اي احساس مي‌شود . يكي از اين ساختارهای سازماني، نظام امور اداري و بالاخص سيستمهاي ارزيابي عملكرد مي‌باشد . به همين دليل در سالهاي اخير مديريت عملكرد بعنوان يكي از راهبردهاي توسعه و به روز آوری منابع انساني و در نتيجه بهبود كيفيت و بهره وري نيروي كار به شمار مي‌رود . پر واضح است كه نيروي كار متهور و خلاق، خود به عنوان يكي از مؤثرترين اركان سازمان در توليد و ارائه خدمات به مشتريان محسوب مي‌گردد .




مبلغ قابل پرداخت 22,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 245

گرگان - میدان شهرداری

انجام کلیه اموردانشجویی.پایان نامه،پروپزوال،مقاله،فصل4 پایان نامه

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما