سلام. این سایت انجام کلیه اموردانشجویی. پایان نامه، پروپزوال، مقاله، فصل4 پایان نامه(spss , دیگر نرم افزارها) و ... تمامی رشته ها در همه مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد انجام میدهد. ترجمه مقاله با قیمت مناسب و با تایپ. تبدیل pdf به word فارسی به صورت تضمینی. شما می تونید هر سوالی داشتید با تلفن 09119734277 تماس داشته باشید.ممنونم

اهداف پیشرفت تحصیلی


اهداف پیشرفت تحصیلی

ادبيات نظري و ادبيات پيشينه پژوهش

مشاوره و روانشناسي درباره اهداف پیشرفت تحصیلی




پيشينه داخلي و خارجي:
دارد
منابع فارسي:
دارد
منابع لاتين:
دارد
نوع فايل:
Word قابل ويرايش
تعداد صفحه:
18 صفحه

اهداف پیشرفت تحصیلی
انگیزش:
پژوهشگران همواره از خود می¬پرسند، که چرا برخی از دانش¬آموزان در مطالعاتشان سختکوش¬تر از دیگران به نظر می¬رسند؟چرا برخی از دانش¬آموزان مطالعات لازم را انجام می¬دهند، در حالی که برخی دیگر حتی کتاب درسی را هم باز نمی¬کنند؟ چرا برخی از دانش¬آموزان راهبردهای سطحی مانند به یاد سپاری طوطی¬وار را به کار می¬گیرند؟ جواب این سوالات به پژوهش و مطالعه دوباره انگیزه فراگیران نیاز دارد. مثلا دانش¬آموزانی که می¬خواهند ارزش ماده¬ی درسی را بفهمند به احتمال زیاد خواندنی¬های محوله را خواهند خواند، راهبردهای مطالعه پیجیده را به کار خواهند گرفت و هنگام گم¬گشتکی کمک خواسته و در نتیجه به پیشرفت تحصیلی بیشتری خواهند رسید. دانش روانشناسی در حیطه¬ی انگیزش و یادگیری بر یافته¬های پژوهشی نقش مهمی را در فهم رفتار فراگیران و افزایش توانایی¬های انگیزشی با آنان از گذشته تا به امروز داشته است (بدری گرگری و حسینی اصل، 1389).





مبلغ قابل پرداخت 22,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 296

گرگان - میدان شهرداری

انجام کلیه اموردانشجویی.پایان نامه،پروپزوال،مقاله،فصل4 پایان نامه

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما