پیوند ها
ادبيات نظري و ادبيات پيشينه پژوهش
مشاوره و روانشناسي درباره الگوهای تدریس
پيشينه داخلي و خارجي:
دارد
منابع فارسي:
دارد
منابع لاتين:
دارد
نوع فايل:
Word قابل ويرايش
تعداد صفحه:
38 صفحه
تدریس عبارت است از تعامل یا رفتار متقابل معلم و شاگرد، بر اساس طراحی منظم و هدف دار معلم برای ایجاد تغییر در رفتار شاگرد. این تعریف دو ویژگی خاص برای تدریس مشخص می کند:
1. وجود تعامل یا رابطه متقابل بین معلم و شاگرد؛
2. هدف دار بودن فعالیت های معلم.
بنابراین به فعالیت های پراکنده و یک جانبه ی معلم که هیچ گونه تغییری در شاگردان ایجاد نکند، تدریس گفته نمی شود.
مبلغ قابل پرداخت 22,700 تومان