سلام. این سایت انجام کلیه اموردانشجویی. پایان نامه، پروپزوال، مقاله، فصل4 پایان نامه(spss , دیگر نرم افزارها) و ... تمامی رشته ها در همه مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد انجام میدهد. ترجمه مقاله با قیمت مناسب و با تایپ. تبدیل pdf به word فارسی به صورت تضمینی. شما می تونید هر سوالی داشتید با تلفن 09119734277 تماس داشته باشید.ممنونم

تعريف مشاوره


تعريف مشاوره

ادبيات نظري و ادبيات پيشينه پژوهش

مشاوره و روانشناسي درباره تعريف مشاوره


پيشينه داخلي و خارجي:
دارد
منابع فارسي:
دارد
منابع لاتين:
دارد
نوع فايل:
Word قابل ويرايش
تعداد صفحه:
53 صفحه



تعريف مشاوره :
مشاوره از نظر لغوي به معني همکاري کردن و راي ديگري را در انجام کاري خواستن است.
پاترسون ، مشاوره را جريان ياري دهنده اي مي داند که به ارتباط خاص بين دو نفر نياز دارد. يکي از اين دو نفر يعني مراجع معمولا با مشکل رواني و عاطفي مواجه است ، و ديگري يعني مشاوره که در حل مشکلات رواني مهارت دارد. از طريق ايجاد ارتباط خاص مشاوره اي ، مشاور به مُراجع کمک مي کند تا راه حلي براي مشکلش بيابد به نظر او رابطه حسنه بين مراجع و مشاور اثر روان درماني مهمي دارد. به طوري که اگر مشاور نتواند چنين رابطه مطلوبي را ايجاد کند مشکل مراجع در حد مطلوب و مقبولي حل نخواهد شد . (شفيع آبادي ، ١٣٨٧)
روشهاي راهنمايي و مشاوره
برخي صاحب نظران در يک تقسيم بندي کلي، روشهاي مزبور را به سه دسته تقسيم مي کنند که به
اختصار به آنها پرداخته مي شود:
١-مشاوره مستقيم ٢ـ مشاوره غير مستقيم ٣ ـ مشاوره انتخابي
١-روش مستقيم ، از اين روش که در نظريه هاي رفتار گرائي و تا حدودي در عقلي ـ عاطفي استفاده مي شود ، اعتقاد کلي بر آن است با استفاده از نف ون گوناگون بايد مراجع را در حل مشکلش ياري دهد و بايد با استفاده از انواع پرسشنامه ها و آزمون هاي رواني به جمع آوري اطلاعات درباره مراجع پرداخت .اين روش به روش متمرکز به مشاور نيز ناميده مي شود... در اين روش گرداننده ، مشاور است که معلومات و تجارب تخصصي اش را به عنوان منبع ياري دهنده ، در راه اتخاذ تصميم عاقلانه ، به افراد تقديم مي کند .



مبلغ قابل پرداخت 22,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 275

گرگان - میدان شهرداری

انجام کلیه اموردانشجویی.پایان نامه،پروپزوال،مقاله،فصل4 پایان نامه

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما