سلام. این سایت انجام کلیه اموردانشجویی. پایان نامه، پروپزوال، مقاله، فصل4 پایان نامه(spss , دیگر نرم افزارها) و ... تمامی رشته ها در همه مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد انجام میدهد. ترجمه مقاله با قیمت مناسب و با تایپ. تبدیل pdf به word فارسی به صورت تضمینی. شما می تونید هر سوالی داشتید با تلفن 09119734277 تماس داشته باشید.ممنونم

روابط زناشویی


روابط زناشویی

ادبيات نظري و ادبيات پيشينه پژوهش

مشاوره، روانشناسي، مديريت، حسابداري و ... درباره روابط زناشویی

 

 

 



پيشينه داخلي و خارجي:
دارد

منابع فارسي:
دارد

منابع لاتين:
دارد

نوع فايل:
Word قابل ويرايش

تعداد صفحه:
31   صفحه





 

 

 

اختلال عملکرد جنسی
2-2-1. مفهوم اختلال عملکرد جنسی
طبق DSM-IV-TR، تـعریف اختلال عملکرد جـنسی عبارت است‌ از تخریب یک یـا بـیش از یـک مرحله از چرخه‌ی پاسخ‌های جنسی‌ و همچنین وجود درد همراه با آمیزش‌ که موجب‌ پریشانی‌ محسوس‌ و بروز‌ مشکلات بین فردی برای فرد می‌گردد. در این زمینه، برای فراوانی یـا شدت مـشکل، هماهنگی‌ وجـود‌ ندارد و تشخیص بر پایه‌ی قضاوت بالینی‌ انجام می‌گیرد. بدکارکردی بـه طـور گسترده به عنوان عدم توانایی کامل‌ از‌ لذت‌ بردن در مقاربت جنسی تعریف‌ شده است. به طور اختصاصی، بدکارکردی‌های جنسی اختلالهایی هستند که‌ بـا‌ یـک‌ پاسـخ جنسی‌ کامل تداخل می‌کند. این اختلالها مشکلاتی را برای لذت بردن فرد یا داشـتن مقاربت‌ جنسی‌ ایجاد می‌کند‌ و به ندرت بدکارکردی جنسی سلامت فیزیکی را به مخاطره می‌اندازد. اما می‌تواند خسارات و صدمات‌ روانشناختی، افسردگی، اضطراب‌ و احساسهای ضعف و بـی‌کفایتی سـنگینی را ایـجاد کند. نژاد، فرهنگ، مذهب و پیشینه‌ی اجتماعی‌ بیمار باید در‌ فرایند‌ تشخیص‌ باید مورد توجه قرار داد، زیرا هـریک مـی‌توانند تأثیر مهمی بر میل و یا انتظارات جنسی‌ او‌ داشته باشند(انجمن روانپزشکی آمریکا،2000؛ ترجمه نیک خو و آوادیس یانس،1381).
اختلال عملکرد جنسی بر حسب اختلال در فرآیندهایی که مشخصه چرخه واکنش جنسی هستند یا بر حسب درد مرتبط با آمیزش جنسی مشخص می شود. چرخه واکنش جنسی می تواند به مراحل زیر تقسیم شود (انجمن روانپزشکی آمریکا،2000؛ ترجمه نیک خو و آوادیس یانس،1381).


مبلغ قابل پرداخت 22,100 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۹ فروردین ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 281

گرگان - میدان شهرداری

انجام کلیه اموردانشجویی.پایان نامه،پروپزوال،مقاله،فصل4 پایان نامه

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما