سلام. این سایت انجام کلیه اموردانشجویی. پایان نامه، پروپزوال، مقاله، فصل4 پایان نامه(spss , دیگر نرم افزارها) و ... تمامی رشته ها در همه مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد انجام میدهد. ترجمه مقاله با قیمت مناسب و با تایپ. تبدیل pdf به word فارسی به صورت تضمینی. شما می تونید هر سوالی داشتید با تلفن 09119734277 تماس داشته باشید.ممنونم

درباره اختلال های تنظیم هیجان


درباره اختلال های تنظیم هیجان

ادبيات نظري و ادبيات پيشينه پژوهش

مشاوره، روانشناسي، مديريت، حسابداري و ... درباره اختلال های تنظیم هیجان


پيشينه داخلي و خارجي:
دارد

منابع فارسي:
دارد

منابع لاتين:
دارد

نوع فايل:
Word قابل ويرايش

تعداد صفحه:
36   صفحه




 

 

 

اختلال¬های تنظیم هیجانی
مقدمه
یکی از موضوعاتی که در طی دو دهه¬ی گذشته تلاش و توجهات تجربی و نظری فراوانی را به خود جلب کرده است، بحث هیجانها است. این علاقه و توجه تا حدی می¬تواند به دلیل نقشی باشد که هیجان و تنظیم هیجان در رفتارهای بیرونی (فردی) ایفا می¬نماید. نظریه¬پردازان و دانشمندان مختلف، تعاریف متعددی از هیجان ارائه داده¬اند، اما در مجموع می¬توان گفت که هیجان رویدادی پیچیده و چند بعدی است که منجر به آمادگی برای عمل می¬شود هر فرد عادی می¬داند که دارای عواطفی است و زندگی بدون عواطف، زندگی تیره، مکانیکی، و بیرنگ خواهد بود. از طرف دیگر سلامت روانی و عقلی شخص به سلامت عاطفی او بستگی دارد. زیرا نظر شخص نسبت به خودش، دیگران، اوضاع اجتماعی، و زندگی به طور کلی از چگونگی رشد و تکامل عواطف وی متاثر می¬شود. به بیان دیگر، داوری¬های هر فرد درباره¬ی خود و دیگران و مسائل اجتماعی به کیفیت عواطف او بستگی دارد و شخصی که از رشد سالم هیجانی و عاطفی بهرمند نباشد هرگز فردی واقع بین، نیک¬اندیش، درست کردار، و در نتیجه فرد مفید و موثر در پیشرفت جامعه نخواهد بود (شعاری نژاد، 1388).
هیجان¬ها بسیار پیچیده¬تر از آن هستند که ابتدا به چشم می¬خورند. در نگاه اول همگی هیجان¬ها را به عنوان احساس، می¬شناسیم. ما شادی و ترس را می¬شناسیم زیرا جنبه¬ی احساسی آنها را طبق تجربه¬ی ما خیلی بارز هستند. وقتی با تحدیدی مواجه می¬شویم یا به سمت هدفی پیشرفت می¬کنیم، تقریباً غیر ممکن است که متوجه جنبه¬ی اساسی هیجان نشویم. اما به همان صورتی که بینی بخشی از صورت است، احساس¬ها نیز فقط جزئی از هیجان¬هاهستند (ریو، 2005، ترجمه¬ی سیدمحمدی، 1390)


مبلغ قابل پرداخت 22,300 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ فروردین ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 286

گرگان - میدان شهرداری

انجام کلیه اموردانشجویی.پایان نامه،پروپزوال،مقاله،فصل4 پایان نامه

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما