سلام. این سایت انجام کلیه اموردانشجویی. پایان نامه، پروپزوال، مقاله، فصل4 پایان نامه(spss , دیگر نرم افزارها) و ... تمامی رشته ها در همه مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد انجام میدهد. ترجمه مقاله با قیمت مناسب و با تایپ. تبدیل pdf به word فارسی به صورت تضمینی. شما می تونید هر سوالی داشتید با تلفن 09119734277 تماس داشته باشید.ممنونم

اتوماسيون سيستم آشپزخانه مرکزی + اصل برنامه


اتوماسيون سيستم آشپزخانه مرکزی + اصل برنامه

پایان نامه اتوماسيون سيستم آشپزخانه مرکزی + اصل برنامه

صفحه 79

WORD قابل ویرایش


دانشگاه آزاد اسلامي

 

پايان نامه جهت اخذ درجه كارداني

در رشته : نرم افزار كامپيوتر

 

عنوان :

اتوماسيون سيستم آشپزخانه مرکزی

 

جكيده :

با توجه اينکه سوددهی بيشتر وصرفه جويی در زمان نکته اصلی ومهم در تجارت مي باشد يکی از راهکارهای مهم و موثر در تحقق اين امر ، استفاده از تکنولوژی های کامپيوتری می باشد که شکل پيشرفته آنرا در تجارت الکترونيک وتجارت اينترنتی مشاهده می کنيم اين پروژه در راستای تحقق اين خواسته در يک آشپزخانه مرکزی می باشد.

مراجعه به آشپزخانه های مرکزی در آشنايی اوليه با اين سيستم گامی مهم می باشد که در اين راستا ابتدا به آشپزخانه های معتبر سطح شهرستان کردکوی مراجعه کرده وبا دريافت رويه های مکتوب موجود در برخی از آشپزخانه هاوهمچنين برقراری ارتباط نزديک با برخی از مسولين شاغل در آن و انجام مصاحبه های مفيد با برخی از شاغلان محيط کاری آن مکان انجام شد، اطلاعات اوليه وخوبی در مورد آشپزخانه مرکزی وچگونگی کار آنها دراختيار من قراردارد.

نتيجه نهايی عمليات خريد ،فروش ،عمليات آماری در راستای فعاليتهای دريافت از عرضه کننده و تحويل به خريدار و گزارشهای آماری جهت ارائه به مدير

سيستم و سرانجام بهبود فعاليت آشپزخانهمی باشد .

اين سيستم ، کاربردی بوده ومی توان از آن در آشپزخانه های مرکزی استفاده کرد و باعث صرفه جويی در زمان ، نيروی کار، و هزينه ها می شود. از نتايج ديگر اين سيستم امنيت اطلاعات بوده وهمچنين مديريت وبرنامه ريزی را برای مديران ، با ارئه اطلاعات مفيد ، اعم از گزارشات مختلف ،و جستجوها وغيره…. ممکن می سازد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


مبلغ قابل پرداخت 31,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 317

گرگان - میدان شهرداری

انجام کلیه اموردانشجویی.پایان نامه،پروپزوال،مقاله،فصل4 پایان نامه

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما