سلام. این سایت انجام کلیه اموردانشجویی. پایان نامه، پروپزوال، مقاله، فصل4 پایان نامه(spss , دیگر نرم افزارها) و ... تمامی رشته ها در همه مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد انجام میدهد. ترجمه مقاله با قیمت مناسب و با تایپ. تبدیل pdf به word فارسی به صورت تضمینی. شما می تونید هر سوالی داشتید با تلفن 09119734277 تماس داشته باشید.ممنونم

تئوری خاکستری


تئوری خاکستری

ادبيات نظري و ادبيات پيشينه پژوهش

مشاوره، روانشناسي، مديريت، حسابداري و ... درباره تئوری خاکستری

 

 




پيشينه داخلي و خارجي:
دارد

منابع فارسي:
دارد

منابع لاتين:
دارد

نوع فايل:
Word قابل ويرايش

تعداد صفحه:
21  صفحه





 

تئوری خاکستری
2-2-1- مقدمه
تئوری سیستم¬های خاکستری اولین بار در سال 1982 توسط دنگ مطرح شد. سیستم¬های خاکستری به سیستم¬هایی گفته می¬شود که حاوی اطلاعات ناقص شناخته شده و شناخته نشده باشند. این تئوری در مواردی مثل تجزيه و تحليل، مدل‌سازی، پيش‌بيني، تصميم‌گيري و کنترل می¬تواند مورد استفاده قرار گیرد. با توجه به جذابیت¬های این تئوری و ناآشنا بودن این تئوری در کشور ما تا اندازه ای سعی شده است که در این مقاله به معرفی اين تئوري پرداخته شود.
2-2-2- تعریف تئوری خاکستری
در دنیاي اطراف ما سیستم¬هاي گوناگون و فراوانی وجود دارد که هر روزه با آن¬ها مواجه می¬باشیم و مجبور به تصمیم¬گیري¬هاي مناسب در مورد آن¬ها هستیم. این سیستم¬ها داراي اجزا و زیرسیستم¬هاي خاص خود می¬باشند که براي شناخت آن¬ها بایستی علاوه بر شناخت این اجزا، روابط بین آن¬ها و هم¬چنین ساختار سیستم نیز معلوم گردد. اما اتخاذ تصمیمات درست نیازمند وجود اطلاعات کافی می¬باشد که درعمل کمتر سیستمی را می¬توان یافت که تمام اطلاعات آن شناخته شده باشند. چرا که تعیین تمام اجزا و روابط بین آن¬ها در بیشتر سیستم¬ها یا غیرممکن بوده و یا بسیار پرهزینه و غیراقتصادي می¬باشد. سیستم-هاي اجتماعی، سیستم¬هاي زیست محیطی، سیستم¬هاي اقتصادي، سیستم آناتومی انسان از جمله این موارد می¬باشند. در حال حاضر و با توجه به دانش فعلی بشر، براي مواجهه با این سیستم¬هاي پیچیده، مجبورهستیم که بسیاري از ابعاد این سیستم¬ها را ساده¬سازي کرده و در طی این فرآیند، شاخ و برگ اطلاعات را حذف کنیم که گاهی در پایان، سیستم مدلسازی شده به یک «شیر بی یال و دم» شبیه خواهد شد و در بهترین حالت تصویر مبهمی از سیستم اصلی را به¬دست می¬دهد که آن نیز فقط بخشی از اطلاعات را در اختیار ما قرار می¬دهد.


مبلغ قابل پرداخت 22,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 270

گرگان - میدان شهرداری

انجام کلیه اموردانشجویی.پایان نامه،پروپزوال،مقاله،فصل4 پایان نامه

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما