سلام. این سایت انجام کلیه اموردانشجویی. پایان نامه، پروپزوال، مقاله، فصل4 پایان نامه(spss , دیگر نرم افزارها) و ... تمامی رشته ها در همه مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد انجام میدهد. ترجمه مقاله با قیمت مناسب و با تایپ. تبدیل pdf به word فارسی به صورت تضمینی. شما می تونید هر سوالی داشتید با تلفن 09119734277 تماس داشته باشید.ممنونم

حسابداري ذهني


حسابداري ذهني

پایان نامه حسابداري ذهني

صفحه 38

WORD قابل ویرایش


فهرست صفحه

چکیده 1

مقدمه 2

فصل اول تعريف 3

تعريف و مثال حسابداري ذهني 4

فصل دوم حسابداري ذهني 10

عناصر اصلی حسابداری ذهنی 11

حسابداری ذهنی و تعمیم افراطی 12

تصمیم گیری در حسابداری ذهنی 14

حسابداری ذهنی و بازار سرمایه 15

فصل سوم روشها و الگوها 20

رويكردها 21

الگوي رهياب اسكانديا 23

الگوي شاخص سرماية فكري 25

الگوي تكنولوژي بروكر 26

الگوي نمايشگر دارايي‌هاي نامشهود 26

الگوي ارزش افزوده اقتصادي 27

الگوي كارت امتيازي متوازن 28

تهي شاخص براي اجزاي سرماية فکري 29

ارزيابي شاخص‌‌ها 29

پیشنهاداتی برای گریز از اشتباهات ناشی از حسابداری ذهنی 30

مزیت های ناشی از حسابداری ذهنی 32

فصل چهارم نتيجه گيري و منابع 35

نتیجه گیری 36

منابع 37

 

چکیده

این مقاله روش هایی که زمان در آن درک و پیگیری می شود را مورد آزمایش قرار می دهد. ما بررسی می کنیم که آیا افراد برای زمان همانند پول حساب های ذهنی ایجاد می کنند یا نه، مان چگونه به این حساب ها تخصیص داده می شود و آیا زمان بر طبق حسابی که به آن اختصاص داده شده است ارزش گذاری می شود یا نه. در ۵ مطالعه، ما مدارکی میابیم که افراد حساب های ذهنی برای زمان ایجاد می کنند و تلاش می کنند تا زمانِ خود را در طول کار و فعالیت های غیرکاری متعادل کنند.

 

مقدمه

واژه حسابداري ذهني نخستین بار توسط استاد دانشگاه شیکاگو، ریچارد تالر این گونه توصیف شد: تمایل افراد به کدگذاری، طبقه بندی و ارزیابی پیامدهای اقتصادی از طریق گروه بندی امتیازات آنها در مجموعه ای از حسابهای ذهنی. بر اساس اين خطای رفتاری، افراد در تصميمات مالي خود براي ارزيابي هر تصميم، حسابي جداگانه در ذهن باز مي كنند و سعي مي كنند عواقب هر تصميم (مثبت يا منفي) را به تنهايي بررسي كنند. به اين ترتيب، از يك نگاه كلي به مجموعه تصميمات خود (شبيه پورتفوي)‌ باز مي‌مانند و ممكن است تصميماتي بگيرند كه منجر به حداكثرسازي ثروتشان نشود. حسابداری ذهنی قسمتی از نظریه چشم انداز است که گرایش افراد را به قراردادن رویدادهای مخصوص به حساب‌های ذهنی متفاوت براساس ویژگی های ظاهری نشان می دهد. در واقع حسابداری ذهنی به توضیح این نکته کمک می کند که در یک دنیای بدون هزینه معاملات باز، افراد بین سود تقسیمی و سود سرمایه تفاوت قائل میشوند.


مبلغ قابل پرداخت 31,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 396

گرگان - میدان شهرداری

انجام کلیه اموردانشجویی.پایان نامه،پروپزوال،مقاله،فصل4 پایان نامه

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما